26 September 2009

super subota :)

Juce posle podne Mina i ja smo otisle kod Tee!!!! Kod nje smo uz duplu porciju kokica gledale odlican film " THE HOT CHICK" Bilo je tako smesno i zanimljimo.... Kao u bioskopu!!!!!!
Posle toga smo se zabavljale napolju sve do kasno uvece......
Danas ujutru sam nesto ucila, a ostatak cu sutra! Posle podne sa Teom sam otisla kod nje na vikendicu!!!!! Bilo je super kao i svaki put! Inace, njena vikendica je u RIBNJAKU!!!!! Mi svaki put silazimo dole do dunava i uvek bude jako zanimljivo... Ulazimo u tudje camce i onda se odgurnemo pa smo tako na vodi, ali u mestu!!! Bude jako zanimljimo!!!! Tu smo takodje krenule da snimamo i trecu sezonu h2o-a ( prosle nedelje ) .... Bice jako dobra!!!!! Danas nam je bilo svarno super!!!
Njen tata je pravio mali rostilj i bio je veomaaa ukusan!!!!! :)
Posle toga Tea je dosla kod mene!!!!!!! I kod mene je bilo dobro i nasle smo odlicnu zanimaciju........
Sada kada sam otpratila Teu, cekam da moj brat Vid i moj tata dodju sa puta tj iz Grcke!!!!
Vidimo se......................



No comments:

Post a Comment