29 September 2009

Ponedeljak........

Ustala sam rano ujutru, da bi sve ponovila i uradila za skolu sto nisam do sada!
U toku prepodneva sam bila za kompjuterom ( po mom obicaju ) i u mom dvoristu!!!
U skoli nije bilo nista specijalno!!! Na tehnickom smo svi zajedno gledali film!!! ( posto Nedeljka nije tu ( a ona je nastavnica prve grupe ) jer je sa osmacima na ekskurziji ) Mi tj druga grupa nije do sada nista radila... Svake nedelje do sada smo bili u ucionicama sa kompjuterima i gledali filmove!
Za vreme velikog odmora smo bile u wc-u i slikale se!!! ( znamo da zvuci glupo, ali svlacionica nam je mala pa smo mi dosle u kupatilo :)Na fizickom je po obicaju bilo SMARAJUCEEEEEE!!! Ali srecom ni ova nastavnica nije bila tu :)))))))
Ostali casovi su dobro prosli... Nije bilo nista novo sem da sam odgovarala istoriju!!! ( i dobila sam 5 ).
Posle skole smo isle na trening....... Bilo je super!!!!!!!!!
( a sta posle treninga ( pitate se ) ) Pa da, naravno gledala sam i velikog brata!!! Ako sam gledala svaku sezonu do sada onda cu i ovu!!!!!!!!!!
I na kraju krevet..... :))))



No comments:

Post a Comment