25 September 2009

Napokon vikend : )

Juce posle podne nista se nije desavalo! Samo sam se igrala napolju i smarala se. A zaboravila sam da vam kazem jedan jako smesan dogadjaj od juce!!! Moja najbolja drugarica je slusala muziku na casu likovnog! ( jer se smeju nositi slusalice i sme se slusati muzika ). Bila je tisina i ona se odjednom proderala... Rekla je : " Una, vidi onaj tamo crtez" ( tako nesto ). Ali to je bilo bukvalno glasno!!! Odjednom su svi poceli da se smeju... Ja nisam mogla da stanem!!! Cak se i nastavnica pocela smejati... Svi su se smejali i onda je ona ukapirala da se radi o njoj i stavila je pauzu... Svi su gledali u nju, kao u ne zan ni ja koga. Pitala je zasto se svi smeju a onda smo joj rekli sta se desilo... Zatim je i ona pocela da se smeje :)))))))))) ( a kada smo vec kod nje mozete i tamo nesto saznati, pa posetite njen blog: www.teodoramatkovic.blogspot.com )Posle nekoliko trenutaka ( posto smo radili sa tusom ) je nasa drugarica prosula tus po svom radu!!! I to je svima nama bilo smesno!..... Cas je stvarbo bio super!
Ujutru sam kasnila u skolu jer sam morala da idem na neke vezbe za koleno i morala sam da vadim krv! U skoli smo imali kontrolni iz matematike i mislim da sam ga dobro uradila. Samo dok mi docekamo utorak ima i da zaboravimo na njega! Ali dobro! Avo stigao je vikend! :)))))))
Jupiii!!!!! Sada igra, igra, igra, ali ne samo igra nego i malo ucenja :((((( Ali nema puno! Nece biti strasno, jer jos nije pocelo da bude onako jako tesko! Mi smo jos opusteni! Odoh sada napolje, i da se nadjem sa mojim najboljim prijateljima na svetu!!!!! Cujemo se sutra!




No comments:

Post a Comment