23 September 2009

I posle mnogggooooooooooo vremena evo mene opet!!! Ponovo cu da pisem blog... :))))) Svasta se izdesavalo za ovo vreme... Letnji raspust je savrseno prosao!!! Isla sam na toliko mesta... :) Bila sam i u : Madjarskoj, Slovackoj, Ceskoj, Austriji, Nemackoj, Francuskoj i na moru :) Svuda je ( naravno ) bilo odlicno... Ali evo skole... Pocela ja skola, letnji raspust je gotov... :(((((( Ali sta se moze cekamo sledeci... U skoli su ocene vec pocele, tj odgovaranja, kontrolni i ostalo! Danas u skoli je bio kontrolni iz nemackog... ( msm da sam sve dobro uradila )! Ostatak dana cu da provedem sa prijateljima jer nemamo za sutra nista da ucimo :)! A uvece idem na trening!

Da li gledate vb??? Ja DA!!! Gledala sam svaki do sada! Ovde je kuca uzasna....... Moraju da se bore za namestaj i ostalo sto im je potrebno za zivot u kuci! UZAS!!! Msm svetska kriza je jos uzasija!!!
Ali dobro... Bice to na kraju mnogooo bolje.......

Vidimo se :)



1 comment:

  1. Pa sve ja to znam...

    Aj mi reci kako napravis onaj potpis i brojalicu???

    PLSSS!!!!

    ReplyDelete