27 September 2009

Radna nedelja...

Danas rano ujutru u 12 i 5 su stigli moj tata i moj brat Vid iz GRCKE!!! Kazu da im je bilo super... Pricali su sve do 1, tako da sam ja legla u pola 2!!!
Probudila sam se tek u pola 12!!! Naucila sam ostatak i onda izasla napolje!!!
Tada smo krenuli da popravljamo nase klupe ( koje smo davno napravili ) jer su vec ostarile i farba se skinula!!! Kada smo ih dobro ucvrstili onda smo ih i farbali!!! Tada su dosli Tea ( jedna moja najbolja drugarica ( imate dole o njoj.... )) i nas drug Oliver! Oni su nam takodje pomogli da zavrsimo farbanje nasih klupica!!! Kada je sve bilo gotovo Tea bas je castila sladoledom!

Posle toga tj, kada smo se zavrsili onda je svako otisao na svoju stranu....
Ja sam otisla sve jos jednom da ponovim!!!
Kada sam sve uraidla Natasa ( moja druga najbolja drugarica ( i o njoj takodje imate dole u starijim postovima )) je dosla po mene!
Otisle smo malo da se vozamo! Bilo nam je super, ali Teu i Olivera nismo srele ( a mislile smo da hocemo, ali nismo ih zvali jer smo smele tu samo jos sar vremena ).............
Kada smo se vratile bile smo jos malo ovde sa nisim drustvom i onda smo se svi razisli jer je nedelja a sutra u skolu!!! :((((((((



No comments:

Post a Comment