26 February 2009

Još jedna moja najbolja drugarica


Moja druga najbolja drugarica se zove Nataša. Nadimci su joj Naca i Nata. Živi u Novom Sadu i četvrti je razred. Voli da plese i de sa mnom u klub ( p.k. Studio 5 ) = više na www.nas-plesni-studio5.piczo.com

Takodje voli da sluša muziku i najviše voli da se igra ( NARAVNO ). Zna da vozi rolere, bicikl i zna da kliže ( sve kao i ja ).

Zato se Naca i ja stalno družimo ( kao i Tea i ja ) pa zajedno vozimo biciklove, rolere ... itd!

I ona takodje sa nama snima film " h2o just add water ", i glumi Cleo.
A verovatno znate NI ONA NEVOLI ŠKOLU ( a ko je jos VOLI ).

3 comments:

  1. ma super je Naca...Lepa je,voli da se zeza...Sve najbolje mislim o njoj :D

    ReplyDelete
  2. Divan blog. lepo si ga uredila!
    Imas sjajne drugarice, a ja sam mamina drugarica,nadam se da ce ih biti jos kod tebe u gostima.

    ReplyDelete
  3. jao bas je slatka...zove se slicno kao ja,ja se zovem Natalija.

    ReplyDelete