01 March 2009

Opet prvo mesto!!!




Ćaos!!!
Kako ste mi?

Ja sam se prijavila za takmičenje iz fizičkog.
Na takmičenju se igraju koreografije, pa sam se zato prijavila.
Svako mora da igra solo. To je takmičenje za školu. Znači ko se prijavi izabere ples koji igra ( mislim na: jazz balet, hip hop. show dance,... )i onda igra solo, uz pesmu koju hoce ali mora da traje minimalno 1 minut, a maksimalno minut ipo.
Posebno se takmiče prvaci, drugaci, trećaci, četvrtaci, petaci,... i ostali.

Ja sam naravno petak i takmičila sam se sa petacima. Igrala sam uz pesmu I KISSED A GIRL i trajala je minut i četiri sekunde, a od kategorija sam izabrala naravno JAZZ BALET ( posto ga i treniram )
Dopala mi se moja koreografija , ali iskreno nisam očekivala baš prvo mesto!!!

Škole dobijaju poene i koja škola dobije najvise poena ona dobija PEHAR!!!
Diplome dobijaju svi takmičari, a medalje prva, druga, i treća mesta. Poene takodje dobijaju prva, druga i treća, ali ne znam koje mesto daje koliko poena.

Već znate da sam ja PRVO MESTO ( JOJ NE MOGU DA VERUJEM )

7 comments:

  1. Una predivan ti je blog!
    Cestitke za osvojeno PRVO mesto i puno uspeha na daljim takmicenjima:)
    Teta Zorica

    ReplyDelete
  2. Čestitam! Super ti je blog! Misha

    ReplyDelete
  3. čestitam na prvom mestu!!!!
    izvini stvarno što ti nisam bila na blogu ali jedva stižem i na svoj...uglavnom Dragana dodaje postove...trudiću se da ti što više posećujem blog!!!!
    Dodjem ja nekada na tvoj blog i napišem ti komentar ali neće da mi pošalje...
    nije da ja neću da ti ostavljam komentare:D

    puno pozdrava od tvoje kume Bojane :D

    ReplyDelete
  4. zaboravila sam da ti kažem da ti super frizura!!!!

    ReplyDelete
  5. Cestitke za osvojene medalje!
    Bravo Una!
    Pozdrav od Radice iz Rume!

    ReplyDelete
  6. Una,ti si stvarno CARICA!
    Lepa si,pametna,svestrano nadarena,ma šta da ti kažem?
    Samo tvoje ime kaže da si PRVA i JEDINSTVENA

    ReplyDelete
  7. Svaka cast Una, carska medalja, carska i frizura:)))

    ReplyDelete