16 February 2009

Dobila sam medalju!!!

Juče,15.02.09 sam išla na kvalifikaciju za državno prvenstvo! Osvojili smo četiri prva mesta!!!

1.mesto (svi) "Čarston lutke"
1.mesto (Jovana,solo)
1.mesto (mala grupa) "Holandjanke"
1.mesto (bebice) "U salonu lepote"


Imali smo tri druga mesta:

2.mesto (trio) "DNK"
2.mesto (mladja deca) "Slonići"
2.mesto (Teodora,solo)

3.mesto (duo) "Rode"

4.mesto (Tamara,solo) "Pevačica"

Takodje smo osvojili i posebnu nagradu za najbolje kostime!! A i četiri pehara!!!

Sve je bilo super!!!

9 comments:

  1. Pisite mi komentare!!!
    Posle svakog komentara se obavezno potpisite!!!

    PoZDrAv

    Una

    ReplyDelete
  2. e una prelep ti je blog za pocetak...:)

    ReplyDelete
  3. super ti je blog...lepa ti je medalja

    ReplyDelete
  4. XTRA JE SWEEEEEEE
    POSETI MOJ TEA-LOL.BLOGSPOT.COM
    I OSTAVI KOMENTAR!
    TEA

    ReplyDelete
  5. opaaa chestitam!!!swaka chast xexe...
    by lejdi nensi nensy-und-bill.piczo.com

    ReplyDelete
  6. Ewo snashla sam se jedwa....ali nmwz bar sam uspela da ostawim comm.. :))
    Super ti je blog..ja se ne razumem puno u to swe ali mi se swidja... :))



    by angel-girl-maja-96.piczo.com mwa

    ReplyDelete
  7. extra...blog...za pochetak je sooper basx mi se swidja....extra je.....by:angy_so_cute....moj sajt angyforeverr.piczo.com

    ReplyDelete
  8. Caos ewo mene o5 owde...xtra ti je i dalje... :))
    Nadam se da cesh uzwratiti posetu!!!xD
    Zzm se!!!
    Ae onda c'okicj do sledecg comm-a!! mwa
    Moj sajt je angel-girl-maja-96.piczo.com

    ReplyDelete
  9. super ti je blog...
    čestitam medalju po ne znam koji put...
    mislim šta reći...moje kumče je jednostavno najbolje u džez-baletu... :D
    pozz<3<3<3

    www.fashion-fan.blogspot.com

    ReplyDelete