04 October 2009

2., 3., i 4. oktobar 2009.

Petak... Sta raci?!? Obozavam ga!!! Tj. obozavam petak posle skole!
U skoli nije bilo nista novo! Sve po starom... Na casovima smaranje... Posle skole sam bila napolju i onda kod babe!
U subotu ujutru sam sa Nacom i mojom kumom Zokom isla u grad!!! Trebala sam da kupim Ivi ( mojoj rodjenoj sestri ) poklon za rodjendan, kao i njenoj drugarici! Danas je Ivin rodjendan, a sutra sa drustvom ide u LACKY LAND! U gradu je bolo super.... Posle smo Naca i ja produzile na trening! Posto je trening bio napolju, bilo je ..... Onako!!!
Posle treninga sam naravno celu subotu provela napolju :)))))
Srecom nismo skoro nista imali da ucimo...
U nedelju je bio rostilj! Iva je slavola rodjus! Bila je sa drugarima u LACKY LAND-u pa kada su se vratili onda su jeli ( rostilj ) i malo kasnije i torta!
Misil da joj je bilo super! Ja sam kasnije isla napolje tj da se vozam sa Nacom! Opet smo isle tamo kod Tee!!! Naravno i nju smo srele kao i juce :))))
Uvece sam usla u kucu istusirala se i evo me za kompjuterom! Sada odoh!



No comments:

Post a Comment