02 October 2009

1.10.2009. Ovo je sasvim obican dan!

Ustala sam u 10 sati! Sve sam ponovila i onda se smarala. A uvek mislim da treba da ustanem ranije da bi stigla sve da uradim!
U skoli nista novo... Msm iz matematike radimo novo : ) , ali to nema veze!
Jedino sto je jako dobro je sto smo Tea i ja izumeli neka nasa slova.... To vise lici na hijeroglife, ali dobro... Bas nam se svidjaju, i tako se na casu dopisujemo... Jako nam je dobro... Svi pokusavaju da procitaju ali nista : ))))))
Sada ako nas i nastavnici uhvate da se dopisujemo na casu, nece moci da procitaju sta smo pisale...
hahahahahahahahaha
Na likovnom je bilo odlicno ( kao i svaki put )! Svaki put se salimo i uvek nesto odvaljujemo! A posebno smo gledali nastavnicin crtez! Kako ona samo to radi!?! Crtez je prelep! Dok smo mi crtali nase, ona je njen dovrsavala...


















A posle likovnog ...... VERONAUKA!!!!!! Kako je samo bilo dobro na veronauci... jujujuuuuuu! Nastavnik nas je po obicaju doveo u glupavi kabinet da gledamo glupave crtace!!! Mi mu uvek govorimo da su nam dosadni, i da smo mi sesti razred ( ili peti ) i da necemo da ih gledamo... On nas naravno nikada ne ferma.... Pusti film i on sedne za kompjuter.... Nije fer... I naravno niko i ne gleda crtac! Izvadimo mobilne telefone, slikamo se, zezamo.... Sta sve ne radimo?!? A posto nam je veronauka sesti cas i vec je mrak na prozoru se sve ( ajde da kazem ) odbija .... Vidi se sta on radi i gleda na kompjuteru... Smejali smo se i izigrali kao da nismo imali cas... :) Niko, ali bas niko nije gledao glupavi crtac, ili film, ili ......... nzm ni ja sta! ( a nisam ni obracala paznju ).... Evo jedna zanimljiva stvar! Sari je ostala mrvica hleba. Uros joj je uzeo iz ruke i podelio na jos 9 delova... Kaze da treba svaku mrvicu da podelimo kako bi svi dobili jedan mali delic... ( a delic je bio toliko mali , taman za mrava a ne za nas :) Svi smo se smejali!!! I bilo je jos toliko toga zanimljivo ali ja bih onda pisala do sutra!
Posle skole sam izasla jos malo napolje i onda spremanje za sutrasnji dan!!!



No comments:

Post a Comment